Gå til hovedinnhold

Nytt inn fra Colourpop

Colourpop er en av de merkene jeg elsker å handle fra da de er stort utvalg av både produkter og farger.  Varene sendes fra USA og man betaler frakt men får fortsatt handlet mye under moms grensa.
jeg bruker daglig eyeliner og følte for noen nye farger så i gel pencil ble det en gullfarget og en lilla mens i gel ble det to dype brune farger fra deres nye brown sugar palette som er noe for alle som er glad i naturlige farger. Jeg var veldig i tvil om å kjøpe den nye Ooh Lala palettet deres da jeg syntes det så litt ut som lekesminke men etter å ha sett flere looks med dette palettet måtte jeg bare bestille det.

Kommentarer

Populære innlegg fra denne bloggen

Lookfantastic beautybox november 2018

Månedens første beautybox dukket opp å like gøy som alltid å åpne den og lookfantastic har laget en super box denne måenden også  Elemis papaya enzyme peel. Elemis er et av merkene som er en gjenganger i denne boksen og har enda ikke fått et produkt som jeg ikke liker. Gleder meg til å prøve ut denne men må nok Lbruke opp den jeg bruker nå først. Ren evercalm global protection daycream. Ren er også et merke jeg har prøvd ut ved flere anledninger, jeg har litt forskjellige opplevelser da produktene har sterk lukt og ikke har jobbet godt med huden min. Usikker på om jeg har prøvd denne kremen tidligere men skal nok prøve den ut. Mellow Precision eyepen. Mellow er et ganske nytt merke for meg men er et merke jeg har hørt litt om tidligere og gleder meg til å teste ut lineren. Liner er som sagt noe jeg bruker mye av så om denne sitter blir gøy å se. Laura Gellar Baked Gellato Swirl Illuminator "gilded Honey". Dette er en nydelig highlighter som jeg allerde har en stor stø

Goodiebox oktober 2018

Jeg abonnerer på tre beautybokser i måneden det er norsk glossybox, engelske lookfantastic og danske goodiebox. Hittil er jeg kjempe fornøyd med goodiebox, de har utrolig god kundeservice noe jeg syns er svært viktig. Selveboksen er utformet som en skuff å kan stables oppå hverandre noe som som jeg setter pris på da jeg da får brukt selve boksen også.  Teez øyenskygge, pen farge som de fleste vil like. 187 kr Luxie beauty blush brush, har mottst flere luxie børster fra beautyboxer å er kjempefornøyd med de så denne ble godt motatt. 130 kr sleek countor kit. Har allerde hit pan på en highlighter i sleek countor kit så gleder meg å teste ut denne i en lysere tone som passer bedre til meg nå på vinteren. 100 kr Ole Henriksen sauna scrub. Jeg får virkelig testet ut Ole Henriksen i vinter og gleder meg til å teste ut denne scruben. 345 kr for 89 ml Figs og Rouge Night Serum. Denne har jeg allerde brukt opp en av og er et utrolig godt natt serum. 315 kr

Glossybox oktober 2018

Denne månedens glossybox likte jeg personlig svært godt, jeg elsker sminke men tross at denne månedens box kun inneholdt et makeup produkt kan jeg ikke si noe annet en at jeg er svært fornøyd. Månedens boks inneholdt : Niko Pro Liquid Jelly Blush i Bali. Dette er et produkt jeg gleder meg til å teste ut da jeg ikke har prøvd noe lignende tidligere og fargen er fin og kledelig. 140 kr for 8gram Nailmedic cuticle oil. Det er viktig å pleie negler og neglebånd særlig nå som det blir et kaldere og tørrere klima. 75 kr  for 15 ml Nip + fab glycolic scrub fix. Jeg bruker allerde pads fra dette merket så er spent på å prøve denne, men er redd den kan være hard til min sensetive hud.120 kr for 75 ml pop up beauty sheet mask. Jeg burde nok være flinkere til å bruke sheet mask men er noe jeg kommer til å teste ut etterhvert. 29kr stk Ole Henriksen serum, øyenkrem og dagrem. Da Ole Henriksen lanserte banan øyenkremen tok det av og det å få et lite  utvalg av disse produktene er supert o